"לקחנו חלק משמעותי במבצעים חטיבתיים והיינו שותפות לתוכניות אפרטיביות"

24.06.26
מערכת את"צ

לאחר שנה בתפקיד מפקדת פלוגת האיסוף של חטיבת בנימין, סרן ס', מסיימת את תפקידה.

במהלך תפקידה, סרן ס' הובילה את הפלוגה לסגירות מעגל רבות, הכוונה של כוחות בשטח בעת אירועים מתפרצים ושמירה על ביטחון הגזרה והאזרחים.

מפקדת הפלוגה היוצאת, סרן ס', נשאה דברים: "לפני שנה במעמד דומה לזה קיבלתי על עצמי את הפיקוד על הפלוגה אמרתי ואצטט: 'מרגע זה אנחנו מתחילות מסע משותף בו השאיפה היא מצויינות, הדרך דרך ארץ והמטרה היא ניצחון'".

"ואכן עמדנו ביעד זה, לקחנו חלק משמעותי במבצעים חטיבתיים, היינו שותפות לתכניות אפרטיביות, זיהויים סגירות מעגלים, שיתופי פעולה עם מארבי ירי מוצלחים ופעילויות שהשפיעו באופן ישיר על התושבים והביטחון בגזרה".