אל"ם יואב טורחנסקי נכנס לתפקיד מפקד בית הספר להנדסה צבאית

30.06.21
מערכת אתר צה"ל

אתמול (יום ב׳), התקיים טקס קבלת מפקד בית הספר להנדסה צבאית הנכנס- אלוף משנה יואב טורחנסקי. במעמד הטקס נכחו, מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, האלוף מוטי ברוך, מפקד מרכז הכשרות היסוד, תת אלוף שי קלפר וקצין הנדסה ראשי, תת אלוף עידו מזרחי.

"אני ניצב כאן היום בנקודה בה התחלתי לפני עשרים ושלוש שנים את דרכי הצבאית ומקבל את הפיקוד על ספינת הדגל של חיל ההנדסה הקרבית - בהל"ץ", אמר בנאומו אל"ם יואב טורחנסקי, "בתקופה האחרונה עסקתי בתהליך החפיפה והלמידה. למדתי על יחידה חזקה ואיכותית שלרגליה מונח נר הערכים והמצוינות".

"פגשתי מג״דים ורע״נים מובילים בעלי שיעור קומה, אשר מבצעים את משימותיהם בצורה מעוררת הערכה", הוסיף מפקד בהל"ץ הנכנס, "חוויתי מסגרות מקצועיות בעלי איכות הכשרה והדרכה גבוהים ביותר. הכרתי מטה יחידה רתום, מאפשר ונשימתי היודע לנווט את הספינה. ראיתי אנשי קבע אשר אמונים באחריות רבה על תחומם, ועושים מלאכתם באיכות ביצוע גבוהה".

מפקדים, נגדים, אנשי קבע, לוחמים יקרים, אני בטוח שביחד עם המקצועיות שלכם וניסיונכם הרב, נצעיד את בהל"ץ למחוזות רחוקים יותר.

"באחת מאמירותיו המפורסמות אמר בן גוריון כי- ״בנגב יבחן העם בישראל״. משפט זה נכון גם במציאות של ימינו. אנשי בהל״ץ היקרים, אתם, אשר רתומים לכל תהליך, מובילים בחדוות יצירה את המשימות ומציבים רף עשייה המהווה דוגמא ומופת להדרכה. ממשים הלכה למעשה את דברי בן גוריון".

"מודה למפקדים על האמון שניתן במינוי זה, ומאחל הצלחה לכולנו!", סיכם אל"ם טורחנסקי.