תת-אלוף גיא מרקיזנו נכנס לתפקיד ראש מטה פיקוד הצפון

05.09.21
מערכת אתר צה"ל

תת-אלוף גיא מרקיזנו נכנס לתפקיד ראש מטה פיקוד הצפון במקומו של תת-אלוף יורם כנפו, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך שלוש השנים האחרונות ויתחיל בקרוב את תפקידו כראש מטה אגף כוח האדם. טקס החילופים נערך ביום רביעי במחנה דדו, פיקוד הצפון, בראשות מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם ובהשתתפות מטה פיקוד הצפון, מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.

מדברי ראש מטה פיקוד הצפון היוצא, תת-אלוף יורם כנפו: "לאחר שלוש שנים כראש מטה פיקוד הצפון אני יודע להגיד כי נפשי נקשרה במקום המדהים הזה, פגשתי כאן את טובי האנשים של צה״ל, אנשי הפריפריה, אנשי חזון ומעש, אנשים אשר חשים כי הם שומרי הזירה הצפונית, חבורה מדהימה איתה זכיתי לעבוד, שתמיד היה לה זיק בעיניים ,שעבדה שבתות וחגים, שהתגברה על כל מכשול ועמדה בכל יעד.

ישנם עשרות רבות אשר תודתי והערכתי הרבה נתונה להם, אך ברצוני להודות למפקדי, מפקד הפיקוד, האלוף אמיר ברעם, אתה מהווה את המודל למימוש דמות המפקד, ועל כך מתווספים רגעים רבים של חברות אמיתית וכנה, אני שמח כי דרכנו הצטלבו, לקחתי ממך המון.
לתת אלוף גיא מרקיזנו אין שמח ממני שאתה זה שנבחרת להחליף אותי, אתה חבר לעצה וחבר לחיים.
מרקיזנו הינו קצין מהמשובחים שאני מכיר, איש חזון ומעש, איש של רתימה וגיבוש אני סמוך ובטוח כי בניין כוחו של פיקוד הצפון יימשך ביתר שאת.
תודה על הזכות להיות שותף בעשייה למען בטחון הצפון".

מדברי ראש מטה פיקוד הצפון הנכנס, תת-אלוף גיא מרקיזנו: "איש הצפון אנוכי מיום הגיוס שלי, על אדמות הצפון התאמנתי ואימנתי את כוחותי למלחמה. רכשתי פה חברים לנשק ואיבדתי פה לוחמים מטובי בנינו, כל אלו מבהירים לי היטב את שמוטל מעתה על כתפיי, להכין את כוחותינו, להיות קשוב לאויב, לנצח בכל מפגש ולהבטיח שקט ובטחון לתושבי הצפון. מפקד הפיקוד אני רוצה להודות לך על האמון שנתת בי ולהתחייב שאממש את האחריות שלי לפיקוד הצפון.

כנפו מורי וחברי הטוב, אתה המדריך שלי לפיקוד ומנהיגות והמורה שלי לערכים ולמקצוענות, אך יותר מהכל החבר שילווה אותי בכל דרך. אני מודה לך על תהליך הלמידה, על טביעת האצבע שהשארת בפיקוד הצפון ומאחל לך בהצלחה בתפקידך החדש כראש המטה באגף כוח האדם.
יחד נעשה ונצליח. המפקד, אני תופס אחריות".