"הצלחתכם היא הצלחתי והצלחתנו זאת הברירה היחידה שלנו"

השבוע מונה בטקס חגיגי סא"ל נמרוד ציבולסקי למפקד עוצבת "אדירים", אגד ארטילרי 7338, והחליף את אל"ם גדי דרור ששירת בתפקיד כשנתיים. הטקס נערך במעמד מפקד עוצבת הגליל, תא"ל רפי מילוא, קצין תותחנים ראשי, תא"ל אבירם סלע, משפחות שכולות, קצינים ונגדים, מפקדים בקבע ובמילואים, בני משפחה ומוזמנים נוספים

20.06.19
מערכת אתר צה"ל

"במהלך תקופה זו פגשתי אנשי מילואים רציניים, עם תחושת שליחות והקרבה אישית למימוש המוכנות והכוננות של האוגדה ומערך האש", סיכם אל"ם דרור, "בפשטות - אתם חוד החנית של החברה הישראלית, אני מעריך מאוד את עשייתכם, אתם חזות הכל בעיניי. ציבולסקי ידידי אתה קצין מבריק ומרשים, פעלנו ביחד בהכשרת הפיקוד לפני מספר שנים, שם ראיתי מקרוב שהינך מפקד של אנשים, דוגמה אישית והשראה לחיילים ולמפקדים תחת פיקודך. האגד מקבל מפקד מצוין מהטובים בחיל התותחנים, ואני בטוח בהצלחתך בתפקיד".

”היום אני מקבל על עצמי בגאווה ובאחריות את הפיקוד על עוצבת 'אדירים', אגד 7338 ומערך האש של עוצבת הגליל", הצהיר סא"ל נמרוד ציבולסקי, "אני מקבל על עצמי את המוכנות לכל תרחיש מבצעי בשגרה, בחירום ובמלחמה ומבין את גודל האחריות. יש בי אמון גדול ביכולת לנצח, בזכות אלו שעומדים מולי טובי החברה הישראלית, לוחמים מפקדים ושדרת המילואים שמנהלים חיים כפולים ומלאי מחויבות. מפקדים ולוחמים, שיהיה לכולנו בהצלחה. הצלחתכם היא הצלחתי והצלחתנו זאת הברירה היחידה שלנו, זה מה שעם ישראל מצפה מאיתנו - לנצח".