"בזכותכם, הלוחמות והלוחמים, נמנעים פיגועים ומתבצעים סיכולים באופן יומיומי"

09.10.22
מערכת את״צ

הרמטכ״ל, רא״ל אביב כוכבי, הגיע לזירה בה התרחש פיגוע הירי אמש (שבת), במהלכו נהרגה לוחמת צה"ל, סמל נועה לזר ז"ל, בסמוך למחסום שועפאט.

WhatsApp_Ima...

במהלך ביקורו, ביצע הרמטכ"ל תחקור ראשוני עם המפקדים ושוחח עם מפקדי ולוחמי פלוגה ב׳ בגדוד ארז, בה שירתה סמל נועה לזר ז"ל. 

הרמטכ"ל ביקר בזירת הפיגוע יחד עם ראש אגף כוח אדם, אלוף יניב עשור, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג׳מן, מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, קצין המשטרה הצבאית הראשי, תא״ל אביחי מיבר, מפקד משמר הגבול בעוטף ירושלים, תת-ניצב עמרם נידם, מפקד חטיבת בנימין, אל״ם אליאב אלבז, מפקד גדוד ארז, סא״ל חגי איציק סין ומפקדים נוספים.

WhatsApp_Ima...
"נפגשנו בנסיבות כואבות אבל זו הזדמנות לומר לכם תודה, למפקדים ולחיילים", אמר הרמטכ"ל, "תודה והערכה על הפעילות שאתם עושים פה לאורך כל השנה. בהזדמנות זו אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחת לזר, אני מחזק ומחבק אותם".

"אתם - הלוחמות והלוחמים", המשיך הרמטכ"ל, "יחד עם היחידות הלוחמות הנוספות וכוחות הביטחון, מהווים את קו ההגנה הראשון שלנו. בזכותכם נמנעים פיגועים ומתבצעים סיכולים באופן יומיומי. הפעילות שלכם מתחברת לפעילות של צה"ל לאורך קו התפר, בצירים ובמרחב איו"ש, במבצע 'שובר גלים' בחודשים האחרונים".

WhatsApp_Ima..."לצד כל זה אנחנו נצטרך ללמוד את האירוע ולהפיק את הלקחים בכדי למנוע אירועים מסוג זה", הוסיף, "זו האחריות שלנו ונעשה את זה באופן המעמיק ביותר. היו גאים במה שאתם עושים. עם כל הקושי, אני מאחל לכם חג שמח והמשיכו לשמור ולדאוג לאזרחי מדינת ישראל בזכות הפעילות שלכם".

צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.