תא"ל רועי שטרית נכנס לתפקיד ראש מטה פיקוד המרכז

24.07.22
מערכת את"צ

תא"ל רועי שיטרית מונה ב20 ביולי 2022 (רביעי) לראש מטה פיקוד המרכז, ומחליף את תא"ל רמי אבודרהם, ששירת בתפקיד הרמ״ט בשלוש השנים האחרונות וממשיך לתפקיד ראש החטיבה הטכנולוגית ליבשה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה.

טקס החילופים נערך בבסיס פיקוד המרכז ובמעמד מפקד פיקוד המרכז, האלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו״ש, תא"ל אבי בלוט, מפקד עוצבת האש תא"ל עופר וינטר ומפקדים נוספים. 


מדברי ראש מטה פיקוד המרכז היוצא, תא"ל רמי אבודרהם: "בשלוש השנים האחרונות ניתנה לי הזכות להיות חלק משמעותי מפיקוד המרכז. עברנו יחד מסע ארוך שכל תכליתו הוא הבטחת חוסנה וביטחונה של מדינת ישראל. פיקוד המרכז הוא פסיפס מרשים עם מורשת מפוארת ובתוכו - אנשי חוד החנית של עוצבת האש, אנשי איו״ש והבקעה והעמקים הנושאים את זכות ההגנה השכם וערב. זכיתי בכם, מדינת ישראל זכתה בכם".

אבודרהם סיים בברכת תודה והערכה לכל האנשים שפעלו איתו, לצידו ותחת פיקודו ואמר למחליפו, תא״ל שיטרית: "רועי, אני בטוח בהצלחה שלך וביכולות שלך. אתה ניחן בתכונות המדויקות להצליח בתפקידך החדש בפיקוד המרכז".

מדברי ראש מטה פיקוד המרכז הנכנס, תא"ל רועי שיטרית: "ראשית ארצה להזכיר במעמד זה את אלוף משנה שרון אסמן ז״ל, אשר היום מלאה שנה למותו. אסמן היה מפקד משכמו ומעלה וממנו למדתי רבות - אני בטוח שאת ערכיו ותרומתו אביא לתפקידי החדש.

"רמי, בהכנות לתפקיד העמקתי בפיקוד המרכז והיתי מרותק לשמוע את כל השינוים העצומים והמוערכים שבוצעו בפיקוד המרכז בהובלתך. אתה לוחם, קצין ובן אדם משכמו ומעלה, למדתי ממך המון ובהצלחה בהמשך דרכך. שותפי לדרך, זה כבוד עבורי לקבל את תפקיד ראש מטה פיקוד המרכז ואני מאחל לכולנו הצלחה רבה בעשיה הענפה שעומדת בדרכנו לשמירה על תושבי מדינת ישראל והבטחת ביטחונם" הוסיף.