מערכת אתר צה"ל

אתמול (ד׳) ה-11 באוגוסט 2021, התקיים טקס החלפת רמ"ח מעוף שביחידת לוטם באגף התקשוב וההגנה בסייבר. אל"ם ליאור פיינה, סיים את שירותו בצה"ל לאחר 25 שנים והתחלף עם אל"ם רחלי דמבינסקי, שמסיימת את תפקידה כרמ"ח עתיד.

במהלך שירותו עשה מגוון תפקידים טכנולוגיים בצה"ל, את תפקידו האחרון עשה כמפקד מחלקת הפרויקטים של לוטם - מעוף.

המחלקה מובילה פרויקטים שונים של פיתוח מערכות תקשורת ורשת, משלב היוזמה ועד שלב ההטמעה ביחידות המיועדות, בהתאם לדרישות המבצעיות אותן היא מקבלת מהגופים הרלוונטיים.

בין פיתוחיה של היחידה הם: החוזי המבצעי, הסלולר הצבאי, חלוקת איזורי ההתרעה בערים גדולות, פיתוחה של אפליקציית עורף ועוד.

מדבריו של רמ"ח מעוף היוצא: "אני מלא בתחושת גאווה מופלאה. מהפיקוד על מחלקת מעוף. המחלקה בה גדלתי והתפתחתי. המחלקה השכילה להשתנות ולהתפתח בהתאמה להישנות הדיגיטלית של צה"ל והגיע להישיגים אדירים בזכות חיילי ומפקדי מעוף. זכיתי לפקד על נבחרת מובחרת של רע"נים, רמ"דים ומוקדי הידע מהטובים שיש בצה"ל. קצינים וחיילים מקצועיים ומסורים, אנשי עשייה. מאחל הצלחה רבה לכולם ולרמ"ח מעוף הנכנסת, אל"ם רחלי דמבינסקי".

מדבריה של רמ"ח מעוף הנכנסת, אל"ם רחלי דמבינסקי:

"ברצוני להביע הערכה רבה לליאור חברי היקר, קצין וג'נטלמן, אשר העניק לי מנסיונו ומתבונתו הרבים, במקצועיות, בשלווה ובאכפתיות אין קץ. מעוף הגיעה לפסגות של עשייה – מבצעה פלטפורמות ותכניות רב-זרועיות, מורכבות ועצומות בהיקפן, שבאו לידי ביטוי במצוינות ובשותפות במבצע 'שומר החומות'. אנשי מעוף היקרים – תודה על קבלת פנים חמה, מאמינה שכל מה שהמחשבה שלכם יכולה לדמות ולהאמין, היא גם יכולה להשיג. מלאכה רבה לפנינו – נתחיל הכי מהר ולאט ולאט נגביר..."