לכבוד חג השבועות - בואו לגלות איזו גבינה אתם

ישראלים כמו קוטג'? מתאימים לכל סיטואציה כמו מוצרלה בסלט? לכבוד חג השבועות, הכנו חידון קצר שיגלה לכם איזו גבינה אתם - לפי סוג החיילים שאתם. ואל תדאגו, גם לטבעונים יש מענה

25.05.23
איה חיימוביץ׳, עלמה סברוב, אודם כץ, עדי קלר, מערכת את"צ

בראשון בבוקר אני…

איך החי"ר שלי נראות?

כשהמפקד שולח לי הודעה אני…

אני זוכר למלא….

כשהייתי בטירונות

הכומתה שלי

המפקד אמר לי שאני סוגר שבת

ביום שאחרי השחרור אני

אם אתם קוטג':

אתם אנשים פשוטים וקלילים אבל עם החספוס הייחודי שלכם, הכי ישראליים שיש. לא מתחכמים ולא מתעסקים בשטויות. אתם באים טוב לכולם, וזה ניכר גם בצבא. יש לכם חיבור עמוק לארץ ולשורשים ואפשר לסמוך עליכם שתהיו שם בשביל הצוות תמיד.

אם אתם מוצרלה:

צהובה אתם בטוח לא, אבל למרות הקושי, לאף אחד אין ספק שבסוף אתם תמיד תתקתקו את כל המשימות. אתם יודעים להתאים את עצמכם לסביבה, יש לכם חברים מכל מיני סוגים ותמיד משדרגים כל אירוע חברתי או סלט(;

אם אתם גבינת שקדים טבעונית:

אתם נתפסים לפעמים כמעט מתנשאים, אבל מי שמכיר אתכם באמת, יודע שאתם פשוט מתעקשים על העקרונות שלכם, גם כשיש חשש שתיתפסו קצת שונה מאחרים. אתם תמיד תירתמו לכל משימה, בעיקר אם היא למען הסביבה, ותעדיפו לשאת בנטל העבודה בעצמכם מאשר שחבריכם לצוות יעשו זאת.

אם אתם פרמז'ן:

יש לכם ניחוח קצת אחר, וקלאס של אחד שהגיע מארץ רחוקה. אתם אולי קצת קשוחים, אבל כשמקלפים מכם את השכבות - אתה רכים, רגישים ואכפתיים כלפי כולם. אין פלא שכל החברים אוהבים אתכם, ואתם תמיד יודעים להרים את המורל כשצריך, רק אל תשכחו לענות למפקד בזמן!