החידון הצה"לי שיגלה לכם איזה בית בהוגוורטס אתם!

איזה בית הכי מתאים לפיקוד? ומה הפז"ם של סלית'רין? לכבוד היום שחוגג את סדרת הספרים המצליחה בעולם, הכנו בשבילכם את החידון שיעזור לכם להבין - איזה בית אני בהתאם להתנהלות שלי בצבא? ענו על עשר השאלות, והתשובה תתגלה כמו קסם

01.05.23
עדי קלר, יובל טל וענבר דקל כהן, מערכת את"צ

אם אתם הפלפאף:

הפלפאף הוא הצעיר הנצחי, שגם אחרי שנה בצבא ייראה כאילו הוא התגייס אתמול. אבל זה לא דבר רע! הוא גם תמיד מוכן לעזור - הוא האחד שיתנדב לסגור איתך שבת, יישאר לעשות איתך תורנות מטבח ויעכב את האוטובוס לחצי דקה כדי שתספיק אליו.

אם אתם גריפינדור:

גריפינדור הוא הצהוב המוחלט - זה שבמסע סוחב אלונקה ורץ ראשון, וחושב על פיקוד או קצונה מהיום שהתגייס. הוא יזמין אותך לאימון או טיול גם כשאתם בסופ"ש בבית, והצבא זורם אצלו בדם. אז אם אתם זקוקים לשיחת מוטיבציה - תדעו למי לפנות.

אם אתם סלית'רין:

סלית'רין הוא ה"פז"ם עולם", זקן השבט התמידי, זה שגם ביום השני לטירונות כבר נראה מושחר. אומנם הוא מתפז"ם, והרושם הראשוני שלו הוא לא כל כך נחמד - אבל הוא גם זה שייתן לך את כל הטיפים החשובים ויעזור לך להיטמע כמו שצריך. אה, ואם איבדת משהו? הוא הכתובת, יש לו קשרים בכל מקום…

אם אתם רייבנקלו:

רייבנקלו הוא האחראי, המפקד. זה שמזכיר לך לא לשכוח מימייה, ועוזר לכולם ללמוד או לשנן מה שצריך. הוא יעשה דברים בשקט ובלי בעיות, יגדיל ראש, יחפש תמיד איך אפשר להקל על אחרים - והוא גם האדם המושלם לפנות אליו בשביל עצה או שאלות.