איגרת מפקד מרכז ההובלה

12.10.23
מערכת את״צ

‏מרכז ההובלה 6900 לשכת המפקד מרכז לשכת המפקד ההובלה המפקד 11 באוקטובר 2023

אנשי מרכז ההובלה בסדיר ומילואים, בשבת בבוקר, שמחת תורה, 7 באוקטובר כ׳"ב בתשרי, פתחו ארגוני הטרור ברצועות עזה בתקפה משולבת על מדינת ישראל מתקפה זו יוצאת דופן בהתקפה ובאכזריותה, מתקפה אשר גובה ועוד תגבה מאיתנו מחיר כבד.

מידע רב זורם אל כולנו דרך התקשורת והרשתות החברתיות. אנא, שימרו על כבוד המשפחות אשר גורל יקיריהם עדיין מעורפל. אני מפציר בכם להימנע לחלוטין מהעברת שמועות, ידיעות לא בדוק, סרטונים ותמונות. זוהי פעולה של לוחמה פסיכולוגית שמשרתת את האויב ופוגעת במאמצי הלחימה.

המצב הנוכחי קשה, אנחנו נמצאים במלחמה על הבית אך כמו בעבר, גם הפעם, באמונה בצדקת דרכינו אנו בתהליך של היפוך מגמה בדרך להכריע את האויב להחזיר את הביטחון והשקט לאזרחי ישראל אשר מסתכלים עלינו ומצפים מאיתנו רק דבר אחד, ניצחון! ב-75 שנות קיימה של מדינת ישראל אנחנו נמצאים כעת בפני אחד האתגרים המורכבים ביותר שהיינו בהם אך בזכותכם, חיילים האע"צים ומפקדים מסורים, אין לי ספק שננצח! אנחנו רואים כיצד מכל שכבות העם מבקשים להתגייס על מנת להצטרף ללכוחות הפועלים בכל הגזרות, ניתנה לכם הזכות להיות שותפים לכתיבת דפי ההיסטוריה של מדינת ישראל.

אתם, משרתים מרכז ההובלה בסדיר ובמילואים, בכלל התפקידים, מובילים את צה"ל לקבור במערכה אשר פקדה אותנו. השקענו מאמצים רבים על מנת להיות מוכנים ליום פקודה, זוהי העת להוכיח את יכולותנו ולעשות את המיטב והמרב. זו העט לגלות חוסן ולכידות. אני גאה בכל אחד ואחת ממשרתי מרכז ההובלה בסדיר ובמילואים.

אני סומך עליכם לפעול במקצוענות, לדבוק במשימה ולגלות עוצמה במלחמה על ביטחון המדינה ואזרחיה. "המשימה בראש, האנשים תמיד"
אוהב אתכם!

אל"ם אמיל אזרן
מפקד מרכז ההובלה

לצפייה באיגרת לחצו כאן