תא"ל רסאן עליאן, מסיים את תפקידו בתור קצין חי"ר וצנחנים ראשי

תא"ל רסאן עליאן מסיים את תפקידו היום (חמישי), לאחר שכיהן במשך השנתיים האחרונות כקצין חי"ר וצנחנים ראשי ועתיד להיכנס לתפקיד ראש מטה פיקוד מרכז.

19.03.18
מערכת אתר צה"ל

טקס סיום התפקיד נערך במעמד מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק, קצין חי"ר וצנחנים ראשי היוצא, תת- אלוף רסאן עליאן ומפקדים נוספים.

"בשנתיים שבהן רסאן פיקד על החיל, היה פה חיל בועט, לא רדום, שכל הזמן מנסה להתאים ולבנות את עצמו לכל האתגרים", הצהיר מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק. "מי שחושב שמפקד בכיר בצה״ל זה רק להסתער בראש חטיבה טועה, יחד עם זאת צריך גם יכולות אחרות של ביצוע תהליכי מטה. רסאן לא הפתיע אותי לטובה, אלא הדהים אותי ביכולתו לרדת לפרטים, לבצע עבודות מטה ומשימות נוספות. רסאן עשה כל זאת בדרכו הייחודית, המקצועית, בלי לעגל פינות. רסאן, אתה משאיר ארגון שהוא מספיק חזק, שיוכל לא רק לשמר אלא גם להמשיך לקדם את הדברים שצריך לעשות".

"עם הזמן אתה מגלה שיש כאן מערכת חילית ומערכת זרועית עוצמתית בצורה בלתי רגילה עם השפעה על כל מה שקורה בצה"ל ובכוחות היבשה", אמר תא"ל רסאן עליאן. "לכל דבר שקורה סביב השולחן, יש השפעה על הקצה המבצעי. בשנה האחרונה יותר ויותר אנשים צמאים לדיונים מקצועיים ולקבלת החלטות מבצעיות במטרה להשפיע על הקצה המבצעי ולנצח במלחמה. הכל קורה כאן בזרוע היבשה ומגיע למטה".

"מפקד הזרוע, האנשים בחיל הם אנשים מצוינים. הצלחנו להוציא את הדברים לפועל בכל תחום בחיל בשיתוף פעולה של הזרוע. אני מודה מאוד לאנשים שעבדו איתי בשיתוף פעולה פורה במשך השנתיים האחרונות שלי בתפקיד".