קצין המילואים הראשי נכנס לתפקידו

תת-אלוף (מיל') בני בן ארי נכנס לתפקיד קצין מילואים ראשי במקומו של תת-אלוף (מיל') ארי סינגר אשר כיהן בתפקיד זה בארבע השנים האחרונות. טקס חילופי המפקדים נערך אמש (ד׳) במחנה ״רבין״ (הקריה), בראשות סגן הרמטכ"ל, אלוף הרצי הלוי, מפקדים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

02.09.21
מערכת אתר צה"ל

"כמי שפיקד על מסגרת אני מכיר את הרגעים האלה שפתאום קורה משהו ויש סיכוי למעבר משגרה לחירום", אמר סגן הרמטכ"ל, אלוף הרצי הלוי, "פתאום אתה הולך מהר מהמשרד הזה למשרד ההוא לתת כמה הנחיות, ובזווית העין אתה רואה כמה אנשי מילואים שהגיעו, למרות שעוד לא זימנו אף אחד, ואתה שואל אותם מה אתם עושים פה – 'שמענו חדשות, אם צריך נהיה פה קודם ונהיה מוכנים'".

"ארי - היווית שליח של ציבור יקר וחשוב", הוא המשיך, "הבאת את הדברים האלה לתודעה שלנו, אתה לוקח את השרביט עם צורך למצוא את הדרך המתאימה ביותר לתקופה, לאתגרים ולאנשים. אני מודה לך בשם הפיקוד הבכיר בצה"ל ובשם מערך המילואים, עשית את זה בשליחות, ובהתבוננות מעמיקה, הבאת דברים אחרים לשולחן שחושב אחרת, מביא המון השקעה ונתינה משפחתית. בני - אתה נשאת את תפקיד המח"ט כאיש מילואים ייחודי, אתה היית דוגמה טובה. עם הניסיון הרב בעולם הזה ועם ההיכרות העמוקה גם עם הלחימה המודרנית - לבוא להסתכל על כל צעד".

"בארבע השנים האחרונות זכיתי למלא את תפקיד קצין המילואים הראשי", נאם תא"ל (מיל') ארי סינגר, "עשיתי כל שביכולתי כדי לחזק את המערך, כדי לחזק את צה"ל וכדי לחזק את החוסן הביטחוני והחברתי של מדינת ישראל. ברצוני להודות על הזכות להיות שליח נאמן לעמי ולמדינתי, להודות למשפחתי ובמיוחד לאשתי רחל, שהיו שותפים לשליחות. רוצה להודות למפקדיי, שנתנו בי אמון ואחרונים חביבים - לשותפים שלי".

"המערך חווה שינויים בכל ההיבטים האפשריים, הן הסביבה האזורית שמשתנה, האויב שמתקדם ומשתפר, המערך הסדיר שמכניס טכנולוגיות וטכניקות מתקדמות והחברה הישראלית שחווה שינויים גדולים בתקופה האחרונה", מדגיש קצין מילואים ראשי הנכנס, תא"ל (מיל') בני בן ארי, "אני מוקיר תודה על ההזדמנות שניתנה לי לייצג ולהוביל את מערך המילואים מול אתגרים אלו, ומלא ציפייה להתחיל במלאכה ולפעול להמשך קידום מערך המילואים. מעל הכל אני בטוח ביכולתו של המערך לעמוד במשימות שיוטלו עליו, להשתנות ולהתאים את עצמו לאתגרים שעוד נכונו לו, כי דבר אחד לא משתנה מאז שהוקם מערך המילואים ועליי מוטלת החובה לשמר זאת, וזו האמת הפשוטה: כשקוראים לנו אנחנו באים".