"עוצמת החטיבה טמונה באנשים - כולם תורמים למאמץ המבצעי"
תא"ל ברק חירם נכנס לתפקיד ראש חטיבת המבצעים. טקס חילופי המפקדים נערך אתמול (שני), במחנה "רבין" (הקריה), בראשות הרמטכ"ל, רא"ל אייל זמיר, וראש אגף המבצעים, אלוף איציק כהן, ובנוכחות חברי פורום המטה הכללי, מפקדים ומשפחות.

"חטיבת המבצעים", אמר ראש אגף המבצעים, אלוף איציק כהן, "היא הלב הפועם של צה"ל - הלב שאחראי לעצב, לתכנן ולנהל את האתגרים המבצעיים, תוך מוכנות מתמדת לתפניות ולהתפתחויות בכל זירות המלחמה. רק בשבועות האחרונים נוהלה מכאן, מהמצפ"ה, המלחמה הרב-זירתית מול איראן, לבנון וזירות נוספות, באמצעות פעולות קרובות ורחוקות, גלויות וחשאיות".
"האתגרים העומדים לפתחנו בזירות השונות רבים ומגוונים, ואני מצפה מכם ללמוד, להשתפר ולהמשיך לנוע קדימה. נמשיך לפעול בכל מקום ובכל זמן שיידרש, על מנת להבטיח את ביטחון עמנו ומדינתנו".

"אני מתרגש מאוד להיכנס היום לתפקיד ראש חטיבת המבצעים", אמר ראש חטיבת המבצעים הנכנס, תא"ל ברק חירם, "מתוך תחושת שליחות וענווה. אנחנו מצויים במלחמה רב-זירתית, אשר גובה מחירים כואבים גם בגוף וגם בנפש. המלחמה החלה בכישלון, עברה להתאוששות והביאה להישגים רבים עבור מדינת ישראל".

"גם בימים אלו אנחנו ממשיכים להילחם בכלל הגזרות, כאשר לנגד עינינו עומדת טובת עם ישראל ומדינת ישראל. חטיבת המבצעים היא הלב הפועם של צה"ל ונמצאת בלב העשייה בכלל הגזרות. אני מאמין שהעוצמה האמיתית של החטיבה טמונה באנשים - כל אחד ואחת כאן תורמים מהידע המקצועי שלהם למאמץ המבצעי השלם. יש לנו עוד עבודה רבה, ואנחנו ניצבים בפני אתגרים ומשימות רבות. אני מאמין בכם, בהצלחת החטיבה ובהצלחת צה"ל למען ביטחון מדינת ישראל".