אך לצד אלה, מבחינת אסף אין דבר משמעותי כמו הכישלונות: "החוכמה היא ללמוד גם מהנפילות האלה - בדור הראשון של 'ורד ההרים' אנשים בכלל לא ידעו להפעיל טלפון, ועם הצי"ד פיתחנו עשרות גרסאות תוך כדי שלימדנו מפקדים להפעיל עכבר. טכנולוגיה זה תחום מסורבל וצריך להבין שכל 'טעות' רק מעמיקה את הידע שלנו יותר ויותר". 

כעת, נבות בן ה-49 מותיר את העולם בו חי בשנים האחרונות מאחוריו, בעוד מפנה זמן לפרויקט החשוב בחייו: אשתו רויטל וארבעת ילדיו, ומפנה את תואר ה"ממציא" לדורות הבאים אחריו. "בלי התמיכה שלהם לא הייתי יכול לעשות דבר", הוא אומר בהתרגשות, "עכשיו אוכל להתנסות גם בעולמות קצת אחרים, כמו בוטניקה למשל, ולנסות לפתח אותם גם".

"הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת למפתחים הבאים הוא להיות קשובים לאנשים שסביבם", מסכם נבות, "יש לכם את הכוח והתשוקה להמציא וליצור דברים שיתנו לנו יתרון בשדה הקרב של המחר. ההמצאה הגדולה הבאה לא תגיע משום מקום, היא תדרוש מכם להיות סקרנים ולהסתכל מזוויות שלא חשבתם עליהן קודם, ולטעות די הרבה. אבל בסוף התהליך, רק אתם תוכלו להסתכל על דפי השרטוטים ולהגיד לעצמכם: 'את זה אני עשיתי', ולתחושה הזו אין שום תחליף".