יום תרבות גופנית לחטיבת הלוגיסטיקה

21.05.18
מערכת אתר צה"ל

בשבוע שעבר התקיים יום תרבות גופנית חטיבתי בראשות רח"ט הלוגיסטיקה תא"ל ניסן דוידי, בבה"ד 8 הנמצא במכון וינגייט. היום יועד לקציני ונגדי החטיבה ומטרתו היה גיבוש המשרתים בחטיבה, והקניית כלים והרגלים לאורח חיים בריא.

הצורך ביום זה כשובר שגרה, עלה מהנחת היסוד שסדר יומו של משרת הקבע בצה"ל עמוס לחצים ולרוב דינמי ומשתנה. ממחויבות המטה לעצור, גם אם באופן יזום, ולהשקיע בעצמו ובאורח חייו. 

כחלק מהתכנים ליום זה הועברה הרצאה של אריק זאבי בנושא "לנצח בקרבות היום יום" בו הוא שיתף: "אנחנו לא צריכים לחשוש מאתגרים, מה שחשוב זה התהליך שאתה עובר. אנחנו כל כך עסוקים ביעד הבא ולא עוצרים רגע וחושבים מה עברנו עד כה. היכולת להסתכל על עצמך היא משנה חיים. את הכישלונות צריך לקחת בפרופורציה".

בנוסף, הועברו שיעורי קיקבוקס, ספינינג ופילאטיס ולבסוף התקיימה ריצת 3 ק"מ על חוף הים בהובלת רח"ט הלוגיסטיקה. "גם בימים מורכבים כאלה, החטיבה שנמצאת במוכנות גבוהה תמיד, יכולה להמשיך בשגרתה ולעצור לכמה שעות לטובת פעילות לגוף ולנפש", אמר הרח"ט. 

"משרתי צבא שדואגים לכושר גופני גבוה ונפש מאוזנת מגבירים את האפקטיביות שלהם, חדים יותר, ממוקדים יותר, עירניים יותר ומהווים דוגמא אישית לפקודיהם", סיכם הרח"ט.