מטרה

  1. מטרת הוראה זו לפרט את כללי חישוב השכר במקרה של היעדרות עובד.

כללי

  1. שכר היום של עובד מתבסס על מספר הימים בשבוע בהם הוא מועסק:
    • לעובדים חמישה ימים בשבוע- השכר מתבסס על 67 ימי עבודה בחודש (בממוצע).
    • לעובדים שישה ימים בשבוע - השכר מתבסס על 25 ימי עבודה בחודש (בממוצע).
  2. עבור כל יום היעדרות מלא של עובד מהעבודה ירד החלק היחסי של אותו יום מסך שכרו החודשי:
  • לעובדים חמישה ימים בשבוע- בעבור כל יום היעדרות מלא יופחת 1/21.67 מהשכר החודשי.
  • לעובדים שישה ימים בשבוע - בעבור כל יום היעדרות מלא יופחת 1/25 מהשכר החודשי.
  1. עובד שנעדר מהעבודה בחודש בו הועסק, אך עבד לפחות 20 יום, יקבל את שכרו החודשי בהפחתת ימי ההיעדרות, אך בכל מקרה לא פחות משכר של 20 יום.
  2. עבור היעדרויות בתשלום (כגון ימי חופשה, מחלה וכד') תחולנה ההוראות הרלוונטיות באוגדן המדיניות של מרכז תע"ץ.

רמ"ד אחראי לעדכונים ושינויים: רמ"ד שכר