אל״ם דביר אדרי נכנס לתפקידו כמפקד חטיבה 460

03.05.23
מערכת את״צ

תא״ל שגיב דהן, מפקד חטיבה 460, חטיבת ההכשרות של חיל השריון, מסיים את תפקידו היום (רביעי). במקומו ייכנס לתפקיד אל״ם דביר אדרי. תא״ל שגיב דהן כיהן בתפקיד זה בשנתיים האחרונות ויתחיל בקרוב את תפקידו כראש מטה פיקוד הצפון.

טקס החילופים נערך היום במחנה שיזפון, בראשות מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך, ובהשתתפות מפקד הכשרות היסוד, תא״ל אלרן מוראש, קצין שריון ראשי, תא״ל הישאם איברהים, מפקד אוגדה 162, תא״ל נדב לוטן, מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.

״פיקוד על חטיבה 460 הוא ייחודי, זהו פיקוד על חטיבה מבצעית בעלת מורשת קרב מפוארת, לצד פיקוד על בית הספר ללוחמי ומפקדי חיל השריון״, הכריז מפקד הכשרות היסוד, תא״ל אלרן מוראש, ״הפיקוד על החטיבה מחייב מקצועיות מבצעית והדרכתית, ערכים איתנים ומעל הכול אהבת אדם וארץ. בתקופה זו למול כל האתגרים עלינו להיות מגדלור לפקודינו, לשמור על כשירות ולכידות היחידה, לפקד ולהוביל את חיילינו להישגים ולניצחון״.

״חטיבה 460 היא חטיבת הכשרה למלחמה״, אמר מפקד חטיבה 460 היוצא, תא״ל שגיב דהן, ״וככזו נדרשת החטיבה לפעול ראשית כחטיבה בונה חיל. אנו כמפקדיה נדרשים לנהוג באחריות ובשיתוף פעולה. אני מסיים תקופה משמעותית ועתירת עשייה, אני גאה בהצלחות, מכיר בכישלונות, מודה על ההזדמנויות ויוצא מחוזק. מעל לכל נשארתי נאמן לערכיי ולדרכי הפיקודית והמקצועית״.

״חטיבה 460 מהווה לאורך השנים סמל למצוינות, דוגמה ומופת לסדר וארגון ובעיקר איכות בביצוע, סמן ימני וראשית צירים לכלל חטיבות השריון״, הצהיר מפקד חטיבה 460 הנכנס, אל״ם דביר אדרי, ״היסודות שנטמיע בלוחמים ובמפקדים ילוו אותם שנים קדימה ויהוו הבסיס עליו ייבנה חיל השריון. אני רוצה להודות למפקדי שנתנו לי את הזכות לפקד ולהוביל את ספינת הדגל של חיל השריון בתקופה מורכבת זו״.