יש לעדכן את המפקדים האישיים ואת נגד הלוגיסטיקה של היחידה בכל חוסר בפריט לבוש והם ידאגו לספק מענה חלופי עד להגעת הציוד החדש.
הכירו את צ'360: עמוד הבית החדש של משרתי צה"ל
מעכשיו כל היישומונים, המידע והעדכונים הנוגעים בחיי היום יום שלכם, משרתי צה"ל - נמצאים בכף היד
תפיסת 'HR360' , העוסקת באיכות וחווית השירות בצה"ל, מבטאת את שיתוף הפעולה בין אגף כוח האדם לאגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בתחום זה.
במסגרת יישום התפיסה, בהובלת חיל משאבי האנוש ובשיתוף אגף התקשוב, בנינו סל כלים שיאפשר למפקדים לדייק את הטיפול באנשים, תוך יצירת שפה משותפת שעוסקת בחווית השירות של משרתי צה"ל - בחובה ובקבע.
יצרנו עבורכם כלי בקרה וניטור לשימוש המפקדים ונותני השירות ביחידה והנגשנו מגוון שירותים דיגיטליים לפרט במקום אחד.
ברוכים הבאים לדף הבית של צ'360:
עמוד זה משלב ומכיל בתוכו את כלל השירותים הרלוונטים באופן פרסונלי לכל משתמש.
- מהלך השירות
- פיננסים
- רפואה
- למידה ופנאי
- משפחה
- שער לעתיד
שימו לב: ניתן לשמור שירותים ברשימת המועדפים שלכם על יד לחיצה על כפתור הלב.

פלטפורמת צ'360 נועדה לתת מענה דיגיטלי להנגשת כלל השירותים והתכנים עבורכם, המשרתים, בשירות סדיר- חובה וקבע, במקום אחד!
שימו לב, האזור האישי באת"צ יוחלף בפלטפורמת צ׳360 ועל כך יעודכנו המשרתים טרם ההחלפה. כל המידע אשר חיכה לכם באזור האישי יהיה בצ'360, שם תוכלו לצפות בפרטים אישיים כגון: משכורת, תלושי השכר, יתרת ימי חופשה, יתרת ימי מחלה ,יתרת נקודות וכו'.
רכיבי פורטל צ'360 תוכננו ועוצבו באופן כזה שלכל שאלה ניתן לקבל תשובה באמצעות מגוון כלים ונושאי תוכן:
מה נוכל לראות שם?
שימו לב, האזור האישי באת"צ יוחלף בצ'360.
כדי לצפות במידע האישי עליכם להכנס דרך את"צ ליישומון צ'360, ושם יופיעו פרטים אישיים כגון: משכורת, תלושי השכר, יתרת ימי חופשה, יתרת ימי מחלה ,יתרת נקודות וכו'
זימון תורים, הארנק הצה"לי, זוזו, דו"ח1 ועוד!
באתר קיים צ'אט בוט המיועד לסייע למשרתי צה"ל בשאלות יום יומיות במגוון נושאים וזמין בנייד 24/7.
לאחר קבלת התשובה לשאלה יופיעו סקרי שביעות רצון במטרה לשפר ולטייב את תהליכי מתן השירות באופן אקטיבי וגמיש.
באמצעות פלטפורמת צ'360 ניתן לפתוח פנייה במגוון רחב של נושאים, כאשר יש להזין מידע שהינו בלמ"ס בלבד.
חלק מן הפניות ינותבו לטיפול גורמי המשא"ן ביחידה וחלקן יופנו לטיפול גורמי מטכ"ל מקצועיים. (שכר, רפואה וכ'ו).
כיצד פותחים פנייה?
1. בלחיצה על פתיחת פנייה ניתן ליצור קשר עם מוקדי השירות הקיימים או לפתוח פנייה ולקבל מענה בכלל תחומי העיסוק.
2. לאחר שבחרת באיזה נושא נרצה לפתוח את הפנייה, השאלה תסווג לפי תחום (נושא) וכך תעבור לגורם הרלוונטי.
3. לאחר ששלחת את הפנייה, תופיע הערה למטה שהפנייה נשלחה בהצלחה ותקבל/י התראה על פתיחת הפנייה. תוכל/י לצפות בפניות שנפתחו עבורך בעוד שהמומחה הרלוונטי יקבל התראה על כך שנפתחה פנייה חדשה עבורו.
* ניתן להיכנס לפניות גם דרך מהלך השירות- הפניות שלי.
פניות שעוברות לטיפול היחידה:
- זכאויות ות"ש
- נושאי משא"ן
- לימודים וקורסים
- מזון
- ציוד
- טיפול רפואי ביחידה
- פנייה למפקד היחידה
פניות שעוברות לטיפול מוקדי שירות מקצועיים:
- טיפול רפואי/מידע ברה"ני
- השכר וההטבות שלי
- מצוקה נפשית
- הריון והורות
- הגנה משפטית
- היסעים
- רישוי
מפקדים שימו לב, פורטל צ'360 מאפשר לכם לבצע תהליכי סיקור וניטור ייעודיים ומותאמים למסגרת עליה אתם מפקדים וללמוד על הלכי הרוח ותחושות פקודיכם באופן מלא וממוקד.
כחלק משיפור וטיוב הטיפול בפרט, תקבל/י סקר שביעות רצון על המענה שקיבלת בתהליכים ושירותים כמו ביקור במרפאה, קליטה ליחידה או קבלת הטבת ת"ש. ישנם ארבעה סקרים – ת"ש, רפואה, מזון וקליטה ליחידה.
כפתור האזור האישי באת"צ יוחלף בפלטפורמת צ׳360 ועל כך יעודכנו המשרתים טרם ההחלפה ל מנת שיוכלו להיכנס ליישומון.
בכדי להירשם למערכת, צריך להיות ברשותכם שם משתמש וסיסמא של MYIDF – שירותי הדיגיטל של צה"ל.
במידה ויש לכם משתמש, הזינו את שם המשתמש והסיסמה - ואתם בפנים!