מוקד מקול הלב

מוקד מקול הלב הינו מוקד זימון התורים והמידע של חיל הרפואה. המוקד זמין לשירותכם 7\24 (בשבתות ובחגים יינתן מענה למקרי חירום בלבד) ומספק שירותים שונים לאורך שעות היום ומפורטים בטבלה שלהלן:

שירות

פירוט

זמני פעילות השלוחה

זימון תורים

זימון תורים כללי

ימי א'-ה' 08:00-16:00

שלוחת צוותים רפואיים

ימי א'-ה' 09:00-15:00

ניתן לפנות גם במסרון (SMS) למספר 052-9990110 או במייל צבאי "צוותים רפואיים" (K+CTRL).

שלוחת רפואת שיניים

ימי א'-ה' 08:00-16:00

שלוחת פיזיותרפיה, תזונה ודיאטה

ימי א'-ה' 08:00-16:00

"אישי נשי" - רפואת נשים

מענה כתוב בלבד

יש לפנות במסרון (SMS) למספר 052-9990110 או במייל צבאי "אישי נשי" (K+CTRL).

רפואה תעסוקתית

מענה כתוב בלבד

יש לפנות במסרון (SMS) למספר 052-9990110 או במייל צבאי "תעסוקתית" (K+CTRL).

מידע

מתן מידע כללי בנושאי שירותי הרפואה

24/7 כל ימות השנה (בשבתות ובחגים במקרי חירום בלבד).

סיוע בפתרון תקלות התחברות לשירות המדיקליק ופורטל חיל הרפואה

מענה כתוב בלבד

יש לפנות במסרון (SMS) למספר 052-9990110 ולציין בפניה מדיקליק/פורטל

ניתן לפנות למוקד באמצעים נוספים:

·   שליחת מסרון (SMS) במספר 052-990110 או במייל הצבאי "מקול הלב". בכל פניה יש לציין את שמכם המלא, מספרכם האישי, פירוט הפנייה ומיקום מועדף לקבלת טיפול.

·   ניתן לתאם תורים דרך אפליקציית זימון התורים וללא המתנה לנציג בקישור https://torim.prat.idf.il

 

 

 

המוקד מיועד לאוכלוסיות הבאות:

  •   כלל משרתי צה"ל- חובה, קבע ומילואים.
  •   הורים, משפחות חיילים ונציגי חיילים.
  •   כלל סגלי הרפואה והצוותים המטפלים.
  •   מועמדים לשירות ביטחוני (מלש"בים).

השירותים הניתנים דרך מוקד מקול הלב:

  •   זימון תורים לרפואה ראשונית (יחידה וקבע) למרכזי הרפואה השונים.
  •   זימון תורים לרפואת מומחים (לרבות דימות ופיזיותרפיה) במתקני חיל הרפואה השונים- מרפ"א דרום, מרפ"א מרכז, מרפ"א דרום, מרכז הרפואי ירושלים, מר"ג פילון ומרפ"א ערבה.
  •   זימון תורים לרפואת מומחים בבתי החולים השונים ע"פ הסכמי "מחסניות תורים" של חיל הרפואה.
  •   זימון תורים לרפואת שיניים במרכזי הרפואה השונים- מרפ"א דרום, מרפ"א מרכז, מרפ"א צפון, המרכז הרפואי ירושלים ומרכז רפו"ש בתל השומר.
  •   מסירת מידע רפואי ומנהלתי בנוגע לשירותי הרפואה- לרבות הכנה לבדיקות, שעות פעילות ודרכי הגעה, מספרי טלפון ועוד.

 

מוקד פר"ח

מוקד הפניות של חיל הרפואה. המוקד עומד לרשותכם ונותן מענה לפניות בנושא הרפואה (בין היתר תלונות ציבור ופניות בנושאי תחומי מדיניות ופעילות של חיל הרפואה). המוקד נותן מענה לחיילים בסדיר ובמילואים, הורים, בני משפחה, מפקדים, ועוד.

מענה טלפוני  יינתן בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-16:00, למעט בכל ה-1 וה-17 לחודש - בימים אלו המוקד יהיה סגור למענה טלפוני לטובת סגירת פניות כתובות.

בין השעות 16:00-17:00 יינתן מענה טלפוני לוידוא הגעת מיילים ופניות עבור חברות איסוף תיקים ולשכות עורכי דין בלבד.

כמו כן ניתן לפנות באמצעות המייל שכתובתו – med.perach@digital.idf.il

 

המוקד הוויראטולי לרפואה דחופה

מוקד רפואי לייעוץ במקרים של רפואה דחופה הזמין לאחר שעות פעילות מרפאות היחידה ומאוייש ע"י צוות רפואי- רופא/ה כונן ואחים ואחיות. 

לטובת פניה למוקד יש למלא תחילה שאלון רפואי באופן עצמי דרך אתר ה"מדיתיק" תחת לשונית: 'פנייה לרפואה דחופה' או לפנות דרך הקישור המתקבל בסמס בעת פניה טלפונית למוקד לרפואה דחופה.

באמצעות השאלון הרפואי ניתן לקבל המלצה על המשך הטיפול והבירור המתאימים: מנוחה בבית, פנייה למרפאת היחידה, בדיקה בביקור רופא או המשך בירור וטיפול מול צוות המוקד, כמו גם המלצה על המשך בירור במיון. הצוות הרפואי במוקד יוכלו לתת מענה במצבים המאפשרים רפואה מרחוק, רישום טיפול תרופתי והמלצות להמשך טיפול.

המוקד פתוח בימים א'-ה' בין השעות 16:30-22:30 וזמין דרך מוקדי חיל הרפואה – 6690*, שלוחה 3.

 

מוקד הריונות לא מתוכננים:

 ליווי משרתות בחובה ובקבע במקרה של הריון לא מתוכנן.
  •  מענה טלפוני - בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:30.
  •  במספר *6690 שלוחה 3 (מוקד רפואה דחופה), שלוחה 2 (מוקד הריונות לא מתוכננים).
 ייעוץ בנושא גלולת חירום "גלולת היום שאחרי":
  • מענה טלפוני לשאלות ולייעוץ- ימים א'-ה' בין השעות 09:00-22:30, יום ‏ו' וערבי חג בין השעות 08:30-12:00, ‏מוצאי שבת ומוצאי חג- החל ממוצאי שבת עד השעה 23:00.
  • במספר *6690 שלוחה 3 (מוקד רפואה דחופה) ואז שלוחה 2 (מוקד הריונות לא מתוכננים).

 

- לקבלת החזר על רכישה עצמאית של גלולת היום שאחרי ניתן לשלוח מייל לכתובת: er@digital.idf.il בצירוף שם מלא, מספר אישי, טלפון לחזרה והקבלה.

בכל שאלה או פניה ניתן לפנות לשירותי הרפואה ביחידה.