חישוב שכר במקרה של היעדרות
מטרה
- מטרת הוראה זו לפרט את כללי חישוב השכר במקרה של היעדרות עובד.
כללי
- שכר היום של עובד מתבסס על מספר הימים בשבוע בהם הוא מועסק:
- לעובדים חמישה ימים בשבוע- השכר מתבסס על 67 ימי עבודה בחודש (בממוצע).
- לעובדים שישה ימים בשבוע - השכר מתבסס על 25 ימי עבודה בחודש (בממוצע).
- עבור כל יום היעדרות מלא של עובד מהעבודה ירד החלק היחסי של אותו יום מסך שכרו החודשי:
- לעובדים חמישה ימים בשבוע- בעבור כל יום היעדרות מלא יופחת 1/21.67 מהשכר החודשי.
- לעובדים שישה ימים בשבוע - בעבור כל יום היעדרות מלא יופחת 1/25 מהשכר החודשי.
- עובד שנעדר מהעבודה בחודש בו הועסק, אך עבד לפחות 20 יום, יקבל את שכרו החודשי בהפחתת ימי ההיעדרות, אך בכל מקרה לא פחות משכר של 20 יום.
- עבור היעדרויות בתשלום (כגון ימי חופשה, מחלה וכד') תחולנה ההוראות הרלוונטיות באוגדן המדיניות של מרכז תע"ץ.
רמ"ד אחראי לעדכונים ושינויים: רמ"ד שכר