מי אני

י', משוחרר, היה סמל מחלקה בלוחמה אלקטרונית

מקום מגורים

יהוד

הסיפור שלי

הייתי מפקד על מוצב, ואז הייתי מפקד במחלקה המוטסת, ולבסוף סמל במחלקת מוצבים.

החוויה הכי טובה שזכורה לי מהשירות

היה לי חייל שלפני שנכנסתי להיות סמל מחלקה רצה מאוד לעזוב את התפקיד. אני זוכר שישבתי איתו לשיחה אישית ואחרי שלושה שבועות הוא שלח לי הודעה שהוא מודה לי מאוד על הכול ושהוא רוצה להישאר במחלקה בזכותי. ההודעה הזו מסומנת בכוכב אצלי בוואטסאפ

מקום אהוב בארץ

יהוד והגולן 

הביטוי הכי ישראלי בעיניי

"יא וואראדיקה איזה אחלה גבר"

שיר ישראלי אהוב

"יום שישי" - הדג נחש

תחביבים

מוזיקה (יש לי אוסף תקליטים) וספורט

למי סיפרת ראשון על ההצטיינות

לאבא שלי - תמיד היינו רואים את הטקס מצטיינים כל יום העצמאות ביחד והיה חלום שיום אחד אני אהיה שם. 

לכל מצטייני הנשיא 2020