איגרת קמל"ר לרגל יום ההוקרה למערך המילואים
מפקדים ומשרתים במילואים,
בעוד חודשים ספורים ימלאו 50 שנה לפרוץ מלחמת יום הכיפורים,
אירוע מכונן ומטלטל שאנשי המילואים לקחו בו חלק משמעותי ביותר בכל גזרות הלחימה, מלחמה בה איבדנו את מיטב לוחמינו וממנה למדנו ואנו לומדים עד היום עד כמה מערך המילואים הוא משמעותי ליכולתו של צה"ל לעמוד במשימת ההגנה על המדינה אל מול איום רב זירתי ואל מול משימות הביטחון השוטף.
בימים אלו, בהם החברה הישראלית מתמודדת עם סוגיות חברתיות מורכבות נדרשים אנו לשים את המחלוקות בצד , להשאיר את צה"ל ואת מערך המילואים בפרט מעל המחלוקת ולהמשיך לפעול ע"פ רוח צה"ל וערכיו לתמוך ולחזק את מערך המילואים.
המציאות במזרח התיכון אינה מאפשרת לנו מצב בו אנו לא מוכנים, מאומנים ומלוכדים על מנת לעמוד במשימות שיוטלו עלינו בשעת חירום. עלינו להמשיך ולהיות מאוחדים למול אויבנו בגזרות השונות כפי שהוכח בעת הפעלת מערך המילואים במבצע "שובר גלים", במסגרתו נקרא לסייע בעצירת גל הטרור, וממשיך לעשות זאת לכל אורך השנה האחרונה בעצימות גבוהה ובנחישות.
משרתים יקרים, יום זה מהווה הוקרה לא רק מצה"ל ומפקדיו אלא גם מהחברה , שממנה אתם באים ושאליה אתם שבים לאחר כל אימון ותרגיל.
הצבא והחברה בישראל שלובים האחד בשני בקשר בל יינתק, אתם מזכירים לנו מידי יום את ייחודה ואת ייעודה של החברה שלנו ואת יופיו האמיתי של עם ישראל.
שירות מילואים הינו בחירה לתת לא מתוך ציפייה לתמורה , אלא מתוך ציונות אמיתית , מסירות ואהבת המדינה.
אתם חוד החנית של החברה הישראלית , סמל לרצינות , יוזמה, תרומה ונכונות לבצע כל משימה, כל אלו הופכים אתכם לאזרחים למופת בעיני ובעיני מפקדיכם.
תודה והערכה להורים לבני /בנות הזוג והמשפחות היקרות אשר תומכות ומאפשרות לכולנו לשרת.
אני גאה בכם וסומך עליכם – עלו והצליחו.
המשיכו בגאווה להיות שותפים במאמץ ההגנה על מדינת ישראל.
תא"ל במיל' בני בן ארי,
קצין המילואים הראשי.