מערכת את"צ

 

להצטרפות לערוץ הוואטסאפ הרשמי שלנו, לחצו כאן.

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי:

"בוקר טוב, במהלך הלילה הרחבנו את כניסת כוחות צה"ל לרצועה והם יצטרפו לכוחות שכבר נלחמים, הלחימה הקרקעית בצפון רצועת עזה ממשיכה, אנחנו מתקדמים בשלבי המלחמה על פי תוכנית, אנחנו מרחיבים בהדרגה את הפעילות הקרקעית ואת היקף הכוחות שלנו ברצועת עזה. הפעילות מהקרקע מורכבת וכוללת סיכונים גם לכוחותינו נעשה כל שביכולתינו מהאוויר, מהים ומהיבשה על מנת להבטיח את ביטחון כוחותינו ולהשיג את מטרות המלחמה.

בצפון בתגובה לירי בשטח לבנון לעבר גבול הצפון, תקפנו במהלך הלילה מטרות צבאיות, תשתית ועמדות של ארגון חיזבאללה, ארגון הטרור חיזבאללה ממשיך לפעול כנגדנו בשטח הצפון ואנחנו הורגים ומחסלים את כל מי שפועל נגדנו, כל חולייה של חיזבאללה שתגיע למרחב הגדר תחוסל.

בעורף אנחנו ממשיכים לקיים הערכת מצב כל הזמן כדי לאפשר את השגרה בצל המלחמה, אני קורא לכם להמשיך ולהסתכל באתרים, להקפיד על הנחיות פיקוד העורף, אנחנו כמובן נפרסם כל שינוי עדכון ונמשיך להשתפר, להתעדכן ולתקן תקלות שיש לנו באפליקציה. עלינו להיות ערניים - עד כה ההתנהלות של האזרחים מופתית ומצילה חיים תמשיכו ככה.

עד כה הודענו למשפחותיהם של 311 חללי צה"ל ולמשפחותיהם של 230 חטופים. אנחנו מחבקים את המשפחות ונמשיך ללוותן כל העת. אנחנו עושים הכול כדי להשיב את החטופים הביתה, זהו מאמץ עליון, לוחמי צה"ל נלחמים בשעה זו בשדה הקרב גם למען מטרה זו.

הבוקר מתגייס מחזור חדש של תצפיתניות לצה"ל, ראינו את גבורתן במהלך מתקפת הפתע של השבעה באוקטובר. לתצפיתניות תפקיד משמעותי וחשוב מאוד בשמירה על הביטחון לאזרחי מדינת ישראל, הן פרוסות בהגנה לאורך כל גבולות המדינה. בחודש הקרוב אנחנו מתכוונים להמשיך את גיוסי נובמבר כסדרם כולל גיוסי לוחמים, נעשה את ההתאמות הנדרשות כדי שכל הגיוסים יתרחשו כמתוכנן ובניין הכוח של צה"ל יימשך גם בצל המלחמה".