לוחמי צוות קרב של חטיבה 7 במבצע פשיטות נרחב ברצועה

10.11.23
מערכת את"צ

ביממה האחרונה ביצעו לוחמי צוות קרב של חטיבת השריון 7 מבצע פשיטות על מוצב צבאי ומחנה אימונים של ארגון הטרור חמאס, אשר ממקום בלב אוכלוסייה אזרחית.

הלוחמים השתלטו על המבנים והחרימו את תכולתם וביניהם: עשרות נשקים, טילים, כטב"מים, מפות, אמצעי קשר, מרגמות, רחפני תקיפה ואמצעים טכנולוגיים.

 

במסגרת הפשיטה, חיסלו לוחמי חטיבה 7 כ-30 מחבלים. בנוסף, הלוחמים פשטו על משרדו של מוחמד סינוואר, אחיו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר, והחרימו אמצעי טרור וחוברות לחימה של הארגון שאותרו במקום.

בפעילות נוספת של צוות הקרב של חטיבה 7 בשיתוף עם לוחמי יחידת יהל"ם פשטו הלוחמים על מוצב צבאי של גדוד ׳צברא׳. במהלך הסריקות איתרו מערכות הפעלה וכיול של רקטות נגד מטוסים. המערכות אותרו בסמוך למשגר רקטות שייעודו לפגוע בישראל.

מלבד מערכת הפעלת הרקטות, אותרו מספר כטמ״מים, אמצעי לחימה, משגר רקטות טעון, אמצעים טכנולוגיים, רכיבים אלקטרונים ומסמכים מודיעיניים רבים ששימשו את ארגון הטרור חמאס.

"חטיבה 7 מובילה את אוגדה 36 החל מהכניסה לרצועת עזה", הצהיר מנהל לחימה חטיבה 7, סא"ל אמיר, "החטיבה מבצעת ביממה האחרונה פשיטות למספר מוקדים של מתקני החמאס".

 

"במהלך הפשיטות האלה אנחנו מגלים המון אמל"ח", המשיך סא"ל אמיר, "מרחפנים, דרך כטמ"מים, כולל נשקים, מרגמות, אמצעים מודיעניים, ואמצעים טכנולוגים. במהלך הפשיטה גם חוסלו 30 מחבלים שזוהו גם בתוך פירים וגם במרחב הפתוח".

"בהמשך, החטיבה המשיכה לפשוט על משרדו של אח של סינוואר, מוחמד סינוואר שבה זוהו אמצעים של תורת לחימה ואמצעים מודיעינים נוספים", הסביר סא"ל אמיר, "החטיבה ממשיכה את לחימתה בכל העוז, בכל הכוח, וימשיך עד אשר נגיע לניצחון ונבטיח את בטחונם של תושבי מדינת ישראל".