מערכת את"צ

מחזור 234 הסתיים היום (שלישי), לאחר שלושה וחצי חודשים אינטנסיבים של קורס משמעותי. מאות חניכים הגיעו לעיר הבה"דים יחד עם משפחותיהם והפכו למפקדי החי"ר הבאים של צה"ל בחטיבות גולני, גבעתי, צנחנים, נח"ל וכפיר.

"עומדים כאן מולנו על מגרש המסדרים", אמר מח"ט ביסל"ח, אל"ם ב' בטקס סיום קורס מ"כים, "המפקדים הבאים של חיל הרגלים, המהווים את ליבת הפיקוד הקרבי שתוביל אחריה מאות לוחמים בחודשים ובשנים הקרובות".

בטקס קיבלו המפקדים המצטיינים תעודות, וסיכות המ"כים נחשפו לעיניי הקהל. נאחל לכל המסיימים מלא בהצלחה.



"כאן בחטיבה 828 בית הספר למפקדי הכיתות ולמקצועות הח"יר, נקבעה הרמה המקצועית של חיל הרגלים", מדברי מח"ט ביסל"ח, אל"ם ב', "כאן מתעצבים שורשי הפיקוד, הנורמות, הערכים והסטנדרטים לפיהם החיילים הולכים לפעול בקרב. לנו ברור כי לוחמים ומפקדים איכותיים ומקצועיים הם התנאי המרכזי לקצה מבצעי קטלני, ערכי, חד וחזק".

"עומדים כאן מולנו, על מגרש המסדרים, המפקדים הבאים של חיל הרגלים. מפקדים נחושים, תובעניים, ביקורתיים, ערכיים ומקצועיים המהווים את ליבת הפיקוד הקרבי שתוביל אחריה מאות לוחמים בחודשים ובשנים הקרובות".