נחנך מרכז "קשר עד" במעמד ראש אכ"א

11.08.22

במחנה תל השומר נערך בשבוע שעבר (חמישי), טקס חניכת מרכז "קשר עד" - מרכז הקשר החדש של מערך הנפגעים עבור נכי צה"ל ומשפחות שכולות.

הטקס התקיים בראשות ראש אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור, ובהשתתפות קצין משאבי אנוש ראשי וראש חטיבת הנפגעים, תא"ל צחי חפץ, רמ"ח נפגעים אל"ם רעות קורן, שותפי המערך במשרד הביטחון ובארגונים היציגים. כאורח הכבוד בטקס, הגיע איציק סעידיאן אשר מלווה גם הוא על ידי סגלי הנפגעים בחטיבת גולני וענף הנכים במערך הנפגעים.

הוחלט לפתוח את המרכז במטרה לחזק את הקשר עם המשפחות השכולות, פצועי ונכי צה"ל וכן להעניק להם מענה ועזרה במגוון תחומים, סיוע בהליכים שונים, וככלל , קידום הכרה של הפונים למוקד אל מול משהב"ט ובטל"א בנושאים הקשורים בצה"ל.

המרכז פועל בשיתוף סגלי הנפגעים בדרג הנפרס בחילות ובחטיבת. בראשו של ענף הנכים, המפעיל את המרכז, עומדת סא"ל מיטל סמט כהן, מיטל הינה הראשונה בתפקיד זה וכן נכת צה"ל בעצמה.

"הקמת מרכז 'קשר עד'", אמר ראש אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור, "היא ביטוי להד שנשמע מאיתנו המפקדים לחיילים - שאנו שואפים להיות ראויים לאמון העם בצה"ל. ושאם חלילה יפלו חלל, או יפצעו, נהיה איתם ועם בני משפחותיהם לכל אשר יידרש, לעד. מכאן אני שולח איחולי החלמה ושיקום לכל הפצועים והנכים, חיבוק ונחמה לכל המשפחות השכולות וחיזוק ותמיכה למשפחות הנעדרים שאנו מחוייבים להשיבם הביתה."

לדבריו של אלוף עשור הוסיפה ראש ענף נכים ופצועים, סא"ל מיטל סמט כהן, ואמרה כי "מערך הנפגעים מבין את חשיבות הקשר עם נכי צה"ל ויעשה כל שביכולתו כדי לחבק ולחזק אותם".

במידה ונפצעתם או נחשפתם לאירוע חריג במסגרת שירותכם הצבאי, סגלי המשא"ן, סגלי הנפגעים וענף ליווי פצועי ונכי צה"ל במערך הנפגעים כאן למענכם! לשאלות ניתן לפנות למוקד "קשר עד" של מערך הנפגעים בטלפון 1111 שלוחה 6.

דו"ח הפציעה המסורתי עובר לדיגיטל וכך עושים את זה:

אז מתי נדווח על אירוע חריג? ומי הגורם האחראי למילוי הדו״ח?
לכל הפרטים לחצו כאן